15e dag in Scottsdale (Arizona) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu 15e dag in Scottsdale (Arizona) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu

15e dag in Scottsdale (Arizona)

Door: Carla Engelen

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag 15 (Scottsdale; Arizona)

De reis naar Scottsdale verliep voornamelijk via de highway, zodat we binnen no time op de plek van bestemming waren. Het is hier erg vlak vergeleken met de streek waar we vandaan kwamen en verder erg, erg heeeeeeeet. Vanmiddag zijn we gaan zwemmen in een van de drie zwembaden van het Hospitality Suite Resort. Het mooiste hotel dat we tot nu toe gehad hebben; met eigen woonkamer, loop-in-kast en keukentje met grote koel- en ijskast, gasfornuis en magnetron. Wow! Verder doet het hotel zijn naam eer aan, want van 17.00 tot 18.30 uur was er happy hour. Omdat we pas om 18.00 uur arriveerden, hadden we toch nog een erg happy half an hour. Heerlijke drankjes gedronken, die gezien de hitte en de nog lege maag meteen naar mijn hoofd stegen. De host (bleek de directeur van het hotel te zijn) kwam nog even persoonlijk bij iedereen langs; erg gastvrij!
Na het eten (Burger King voor de afwisseling) zijn we nog even gaan zwemmen; niet te geloven hoe warm het nog was en ook het water leek meer op een hot tub dan op zwemwater. Heerlijk!
Nu liggen we met zijn viertjes gestrekt op bed naar een ‘gezellige’ en spannende griezelfilm te kijken die o.a. over defecte en neerstortende rollercoasters gaat. Als we de laatste dagen in L.A. naar Universal Studio’s gaan, dan sla ik de achtbaan wel over…. Ondertussen is er veel bloed (ketchup) gevloeid en vliegen de hoofden en overige niet als zodanig meer herkenbare diverse lichaamsdelen in het rond! De scenarioschrijvers hebben geen mogelijkheid onbenut gelaten om iemand origineel en gewelddadig aan zijn eind te laten komen. Ik vind het tamelijk smerig allemaal. Het verrassingseffect is niet dat er iemand aan zijn eind komt, maar hoe deze het loodje legt. Is dit wel zo’n goed idee om onze meiden hier voor het slapen naar te laten kijken??? Ze liggen met de deken voor hun neus, klaar om deze gauw over hun hoofd te trekken als het te eng wordt. Wat zijn wij voor onverantwoordelijke ouders, dat we dit toelaten!!! We hoorden vandaag dat ze hier ook geen filmkeuring kennen, zoals bij ons. Oeps, er is er weer een om zeep geholpen en de volgende staat nu ook op de nominatie.
Ik ga er nu zelf een einde aan maken (uiteraard aan dit verslag), but tomorrow I’ll be back…

• 28 Juli 2008 - 19:49

Hennie Offermans:

Hallo Cala, Jos, Suzanne en Kim,

Ik heb jullie dagboek gelezen. Het is heel leuk om te lezen waar jullie allemaal al geweest zijn en hebben meegemaakt. Ik denk dat dit een reis is om nooit te vergeten. Ik blijf jullie volgen. Nog een hele fijne vakantie.

Heel veel groetjes van
    Hennie en John

• 29 Juli 2008 - 06:14

Paul:

Hi Jos en meiden,

Vanuit Lemborgh worden jullie op de voet gevolgd door ons (zielige) achterblijvers. Vol afgunst lezen we jullie reisverslagen, zuchten diep en beginnen met hard werken. Héél leuk om jullie te volgen en te lezen wat jullie meemaken. Carla, niet té laat naar bed gaan. Maak er nog een mooie laatste week van!!!!!!!!!!!!!!
    Paul