Vervolg dag 16 (Scottsdale) +dag 17 (Palm Springs) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu Vervolg dag 16 (Scottsdale) +dag 17 (Palm Springs) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu

Vervolg dag 16 (Scottsdale) +dag 17 (Palm Springs)

Door: Carla Engelen

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vervolg Scottsdale (dag 16) en dag 17 (Palm Springs; Californië)

Gisteren hebben we het rustig aan gedaan i.v.m. de woestijntemperatuur van Scottsdale. Dus voornamelijk gezwommen, wat niet echt een verkoelend effect had. Vervolgens nog even naar een mega-grote en mooie supermarkt geweest. Wat een keuze en wat een service. Alle boodschappen werden netjes voor ons ingepakt. Iedereen is even vriendelijk: “How are you?”, “Have a nice day!” Vervolgens weer op tijd teruggegaan voor het tweede happy hour. Dit keer wilden we er wat langer van genieten. Nou, dat heb ik geweten; bij het tweede glas had ik beter kunnen stoppen, maar de Madras en Margarita’s smaakten zo goed (net limonade), dat ik er een paar meer genuttigd had. Geen spijt van gehad hoor, maar Kim en Susan waren ontsteld over mijn rare gedrag, d.w.z. het feit dat ik vaker dingen dubbel zei, harder bleek te praten en wat vaker lachte. Ik vond het zelf nogal meevallen en voelde alleen de vermoeidheid toeslaan. Mijn “misbehaviour” zal me waarschijnlijk nog lang verweten worden….
Inmiddels zitten we sinds vanmiddag zo’n 450 km verder, namelijk in Palm Springs. Een heel mooie plaats. Vlak, omringd door bergen, veel palmbomen, mooie huizen, rechte lanen, netjes en sjiek. Het hotel is prima en ook hier is de temperatuur bijna ondraaglijk. Vanavond gingen we even naar het centrum om een hapje te eten en te gaan wandelen, maar zelfs toen was het nog ongelooflijk heet. Vervolgens nog even een terrasje bij Starbucks gepikt, waar we te midden van een gay-scene terechtkwamen. Toen de meiden en ik even moesten gaan plassen, raakte Jos in paniek en smeekte ons hem niet alleen te laten… :)
Morgen reizen we door naar San Diego waar we eerst de Zoo willen gaan bezoeken en vervolgens ook (de tweede dag) naar SeaWorld willen gaan. Ik heb er veel zin in.
Gezien de tijd (weer middernacht) ga ik nu maar stoppen. Morgen weer vroeg op…