Back home ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu Back home ... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu

Back home ...

Door: Carla Engelen

Blijf op de hoogte en volg Carla

05 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een zeer lange en vermoeiende reis van ongeveer 24 uur, zijn we eindelijk back home. Om weer in het juiste ritme te komen besluit ik wakker te blijven, met als resultaat dat ik bij het doen van de boodschappen hartstikke misselijk word. Mijn hele lichaam is ontregeld na het lange zitten in het de vliegtuigen, de ontbrekende nachtrust, de vele wisselende tijdszones en de stress. Nadat we arriveerden op Schiphol en eindelijk onze auto terug hadden gevonden op een van de vele en immens grote parkeerplaatsen, hadden we nog een autoritje van zo’n 3 uur voor de boeg. Gelukkig viel de drukte op de wegen ontzettend mee.
Eindelijk thuisgekomen belandt Jos gestrekt op de bank en ben ik voornamelijk in de nabijheid van de non-stop lopende wasmachine. Koffers uitpakken en opruimen met een gigantische jetlag valt niet mee…
Ook nu weer is het ontzettend laat (rond 2.00 uur), maar we kunnen morgen gelukkig nog uitslapen, dat scheelt.
En dan weer heel langzaam ons voorbereiden op wat komen gaat: HET WERK!!!

• 05 Augustus 2008 - 13:40

Gertie Cremers:

Hoi Carla!
    Heb zojuist met Jos gemaild en hoorde van hem van jullie site. Ben hem nu aan 't lezen en foto's aan 't bekijken!
    Super!! Jammer dat ik van het bestaan van deze site niet wist; ik zou jullie op de voet gevolgd hebben!!
    Komt nu wel heel goed van pas, hier bij receptie is nagenoeg geen activiteit. Dus: een genoeglijke zit met veel lees- en kijkmateriaal van jullie!
    Tot zaterdag!

Gertie.

• 05 Augustus 2008 - 21:01

Hennie:

Hallo Carla,

heb nog even op jullie site gekeken. Ik ben weer blij dat jullie goed thuis zijn gekomen.
    Leuke foto's staan erop.
    Rust nog maar een paar dagen lekker uit.
    Groetjes aan Jos en de kids.
    Tot van de week.

Hennie