Dag 6 Van Washington DC naar Durham (say where?) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu Dag 6 Van Washington DC naar Durham (say where?) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Carla Engelen - WaarBenJij.nu

Dag 6 Van Washington DC naar Durham (say where?)

Door: Carla Engelen

Blijf op de hoogte en volg Carla

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De weg van Washington naar Durham bedraagt zo’n 440 km en voert voornamelijk door bebost gebied. De wegen zijn prettig om te rijden, wat gezien onze ervaring tot nu toe niet vanzelfsprekend is. ‘Onze’ Dodge Grand Caravan rijdt prima, voor zover ik dat als bijrijder kan beoordelen. Zelf ben ik meer van de downsize maten, hoewel mijn volgende auto wel wat groter mag zijn dan mijn Kaatje. Ik ben er blij mee, maar ondanks z’n brede kont is er achterin maar weinig ruimte. Aan 'back space' echter geen gebrek in deze mpv. Er is zelfs een hele tweede achterbank beschikbaar om me af en toe even terug te kunnen trekken.

Hotel ‘La Quinta’ in Durham is mooi, kleinschalig en rustig. I love it! Christie, de receptioniste, heet ons welkom. Ze is heel vriendelijk maar praat een tikkeltje overdreven. Als ze hoort dat we ‘All the way here’ uit Nederland komen, is ze ‘thrilled’. De indruk bestaat dat er niet veel buitenlanders Durham aandoen. Ze vertelt me dat ze jaren geleden een back pack tocht door Europa heeft gemaakt en vijf maanden in Polen heeft gestudeerd. ‘Daar hoop ik ook nog eens te komen', laat ik haar weten.

Veel van Durham zien we niet, maar de plaatselijke Target warehouse en Macdonalds worden uitgebreid verkend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Carla

Actief sinds 09 Juli 2008
Verslag gelezen: 4580
Totaal aantal bezoekers 29865

Voorgaande reizen:

27 April 2009 - 08 Mei 2009

Reisverslag Zuid-Engeland, Cornwall

11 Juli 2008 - 02 Augustus 0000

Reisverslag westkust USA 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Rondreis door Thailand

31 Juli 2011 - 30 November -0001

Rondreis oostkust en het zuiden van de USA

Landen bezocht: